این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
پنجمين كنفرانس بين‌المللی بازی‌های رايانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities

نتایج نهایی بررسی مقالات پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» اعلام شد.


ارسال شده در تاریخ :
نتایج نهایی بررسی مقالات پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» اعلام شد.

با استعانت از خداوند متعال و همیاری بیش از ۱۲۰ نفر از همکاران عزیز کمیته‌ی علمی که وقت باارزش خود را خالصانه و بی‌چشم‌داشت در اختیار ما گذاشتند، نتایج داوری مقالات پس از برگزاری جلسه‌ی کمیته‌ی علمی در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۸ مشخص شد که در ادامه اعلام می‌گردد.


غیر از مقالاتی که در جلسه‌ی ابتدایی کمیته‌ی علمی فاقد استانداردهای لازم تشخیص داده شده و رد شد، هرمقاله توسط حداقل دو داور تخصصی بررسی و داوری شده است. در مورد مقالات بین‌رشته‌ای، بعضاً تا ۸ داور نیز در مورد مقالات اظهارنظر کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

در پایان بررسی‌‌های کمیته‌ی علمی کنفرانس، ۳۹ مقاله به‌صورت ارائه‌ی شفاهی و ۲۹ مقاله به‌صورت ارائه‌ی پوستری پذیرفته شده است.

به‌خاطر محدودیت زمان و فضا، تعداد محدودی مقاله به‌صورت ارائه‌ی شفاهی پذیرفته می‌شود و پذیرش مقالات به‌صورت پوستری لزوماً به پایین‌تر بودن کیفیت آن مرتبط نیست و بعضاً ممکن است به مطالب مقاله که در قالب یک پوستر بهتر قابل درک و نمایش هستند مربوط باشد.

آمار کلی مقالات پذیرفته‌شده به شرح زیر است:

حوزه

سخنرانی

پوستر

روانشناسی و یادگیری

۱۳ ۱۵

فنی

۶ ۸

علوم انسانی (فقه، حقوق، علوم سیاسی، مدیریت، اقتصاد)

۶ ۴

هنر

۷ ۱

فنی-هنر

۷ ۱


ضمن تبریک به پژوهشگرانی که مقاله‌ی آن‌ها در پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» پذیرفته شده است، توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

۱) تنها مقالاتی در مجموعه‌ی مقالات کنفرانس درج و در Civilica و ISC نمایه خواهند شد که حداقل یکی از نویسندگان آن‌ها در کنفرانس ثبت‌نام و هزینه‌ی لازم را پرداخت کرده باشد.

۲) برای اطلاع از نکات مهم ارائه‌ی مقالات، رزرو خوابگاه و مهمانسرا و اطلاعات لازم دیگر برای شرکت در کنفرانس، منوی «شرکت در کنفرانس» را ببینید.

۳) پس از ثبت‌نام و پرداخت هزینه، فایل نهایی مقاله را با توجه به اصلاحات پیشنهادی داوران در قالب word‌ در سامانه بارگذاری کنید.

۴) چنانچه به‌عنوان دانشجو و یا عضو هیأت علمی ثبت‌نام می‌کنید، حتماً تصویر گواهی مربوطه (گواهی اشتغال به تحصیل، حکم کارگزینی و یا کارت هیأت علمی) را در سامانه بارگذاری و اصل گواهی را در روز پذیرش به همراه داشته باشید.

۵) مهلت نهایی ثبت‌نام و پرداخت هزینه‌ی شرکت در کنفرانس برای دست‌کم یکی از نویسندگان مقاله، حداکثر تا تاریخ ۱۸ بهمن می‌باشد و قابل تمدید نیست.

 

عنوان مقاله

نوع پذیرش

حوزه

إمیلی و جعبه اسباب بازی: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای مدیریت خشم در کودکان 8 سال به بالا

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

بررسی تاثیر استراتژی بازی های رایانه ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان  با استفاده از راهبردهای تعاملی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

بررسی کاربردپذیری فعالیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی خودمانی در شناخت درمانی و درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

بهبود شاخص شناختی )توجه( در شرکت کنندگان با بررسی هورمونی و سیگنال های مغزی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

مزایای بازی جدی به سبک سکویی در آموزش کلمات انگلیسی برای کودکان

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

بررسی تأثیر بازیهای مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکرد شناختی پردازش فضایی و ارتباط آن با بیماری سایبری

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

بازی «درون من»: طراحی یک بازی به‌منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر روی خشم و مدیریت آن

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

استفاده از بازی های رایانه ای سبک ماجراجویانه با هدف تاثیرگذاری عمیق تر بر کودکان و نوجوانان در روابط خانوادگی و هنجارهای اجتماعی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

طراحی و اعتبارسنجی نرم افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر سنسور کینکت در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

بررسی تاثیرات کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح توجه  بصری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی

سخنرانی

روانشناسی- یادگیری

رابطه احتمالی میان بازی های رایانه ای ،استفاده از شبکه های اجتماعی و کاهش جرایم با استفاده از نظریه فرصت جرم

سخنرانی

علوم انسانی

بازی رایانه ای، ابزاری نوین و کارآمد در سایبر دیپلماسی

سخنرانی

علوم انسانی

تبیین و تحلیل حقوقی جرم بازی های آنلاین در اینترنت و شرط بندی نسبت به آن  (با تاکید بر نگاه قانون به قمار و شرط بندی اینترنتی)

سخنرانی

علوم انسانی

بسترهای وقوع و پیشگیری از جرم در زندگی دوم

سخنرانی

علوم انسانی

حق بر بازی و تأملی بر سیاست های کنترل بازی های ویدیویی

سخنرانی

علوم انسانی

شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال

سخنرانی

علوم انسانی

بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی

سخنرانی

فنی

نمایش مدل سه بعدی حالت های چهره کشف شده موجود در ویدئو، با استفاده از روش یادگیری عمیق برای بازی های رایانه ای

سخنرانی

فنی

فیروزه:چارچوبی جهت بهبود تجربه کاربری در بازدید از اماکن تاریخی با استفاده از بازی وار سازی

سخنرانی

فنی

ارائه روشی جدید جهت بازی وارسازی پارکینگ هوشمند

سخنرانی

فنی

استفاده از بازی‌های جدی برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی

سخنرانی

فنی

طراحی و ارائه بازی های چهارگانه توانبخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد

سخنرانی

فنی

تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت

سخنرانی

فنی- هنر

ناوک: تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم

سخنرانی

فنی- هنر

طراحی مدلی برای داستان سرایی پویا در بازی‏‌های رایانه‌‏ای

سخنرانی

فنی- هنر

تولید موسیقی متن بازی های کامپیوتری بوسیله شبکه های عصبی عمیق

سخنرانی

فنی- هنر

بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته های رنگی در بازی های رایانه ای

سخنرانی

فنی- هنر

تأثیر وجود نمادهای بومی شهری در بازی رایانه‌ای بر حس غوطه‌وری بازیکن

سخنرانی

فنی- هنر

طراحی ابزار نقاشی دیجیتال با رویکرد واقع‌گرایانه به کمک واقعیت‌مجازی

سخنرانی

فنی هنر

Mythology in Video Games: How it works? why it works

سخنرانی

هنر

بررسی چگونگی بازنمایی شخصیت های اسطوره ای ایران در بازیِ «نجات قلعه» در گوشی هوشمند

سخنرانی

هنر

رابطهی شخصیتپردازی و متحرکسازی در بازیهای پلتفرمر دوبعدی مطالعه موردی دو بازی در دهه‏ی نود میلادی

سخنرانی

هنر

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control

سخنرانی

هنر

جبر یا اختیار، معنا و مفهوم کات سین (cut scene)  در بازی های رایانه ای

سخنرانی

هنر

بازی های کامپیوتری در آموزش دوبلوری: بازی دوبلور شو

سخنرانی

هنر

سارای : بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت

سخنرانی

هنر

 

مطالعه رابطه بین میزان و نوع انجام بازی‌های رایانه‌ای با میزان پرخاشگری در دانش‌آموزان سیکل دوم شهرستان نقده با تأکید بر میزان حمایت اجتماعی ادراک شده به عنوان متغیر میانجی

پوستر

روانشناسی- یادگیری

تغییرات فیزیولوژیک و هومورال ناشی از بازی های ویدئویی

پوستر

روانشناسی- یادگیری

مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی های ویدویی(GTA) و نوجوانان عادی

پوستر

روانشناسی- یادگیری

رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان

پوستر

روانشناسی- یادگیری

اثر بخشی فیلیال تراپی مجازی مادران برمهارتهای اجتماعی وپرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری

پوستر

روانشناسی- یادگیری

آسیب های ناشی ازاعتیادبه بازی های رایانه ای خشن برکودکان 5تا 7ساله شهرشیراز

پوستر

روانشناسی- یادگیری

ارتباط انواع بازی های رایانه ای با پرخاشگری  ( مورد مطالعه: پسران نوجوان شهر ایلام در سال 1398)

پوستر

روانشناسی- یادگیری

تحلیل محتوای اپلیکیشن واقعیت افزوده آموزش نماز ویژه ی دانش آموزان مقطع ابتدایی براساس اصول چندرسانه ای مایر

پوستر

روانشناسی- یادگیری

مروری بر نقش بازی‌های رایانه‌ای در فرایند تنظیم هیجان کودکان و نوجوانان

پوستر

روانشناسی- یادگیری

تاثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر

پوستر

روانشناسی- یادگیری

تاثیر قدرت تصمیم گیری عاملانه در بازی های رایانه ای  بر میزان لذت بازیکن از تجربه بازی رایانه ای

پوستر

روانشناسی- یادگیری

بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای در جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگليسي

پوستر

روانشناسی- یادگیری

اولویت بندی عوامل موثر بازی های رایانه ای بر ارتقاءیادگیری دانش آموزان دوره متوسطه از منظر معلمان  (مورد مطالعه معلمان شهر کرج)

پوستر

روانشناسی- یادگیری

Synergistic nature of digital game-based language learning and Task-based language teaching

پوستر

روانشناسی- یادگیری

جایگاه بازی وار سازی در نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی

پوستر

روانشناسی- یادگیری

بازی، جامعه پذیری و زندگی اجتماعی

پوستر

علوم انسانی

نقش بازی های کامپیوتری بر درک خطر حوادث و بلایا در کودکان

پوستر

علوم انسانی

نگرشی بر سیاست کیفری ایران در منع تبعیض نژادی_قومی در صنعت بازی های رایانه ای

پوستر

علوم انسانی

نقش شرکت‌های دانش بنیان در تولید محتواهای آموزشی  و جلوگیری از نفوذ استانداردهای غربی در بازی‌های رایانه‌ای

پوستر

علوم انسانی

طراحی سیستم موزه مجازی هوشمند با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

پوستر

فنی

بازی وار سازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی

پوستر

فنی

راهکاری برای بهبود فرآیند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری

پوستر

فنی

ارائه یک رویکرد جدید جهت اولویت بندی موارد آزمون مبتنی بر الگوریتم جستجوی گرانشی در برنامه ها و بازی های رایانه ای

پوستر

فنی

استفاده از رویکرد مدل‌رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی

پوستر

فنی

مصور سازی هوشمند بازی فیفاجهت انتخاب بازیکن مناسب برای موقعیت مکانی در زمین بازی

پوستر

فنی

طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های تحرکی

پوستر

فنی

بررسی زمان واکنش بازیکنان در بازی های رایانه ای در محیط های مختلف

پوستر

فنی

مصورسازی هوشمند داده‌های بازی‌های موبایل اپ‌استور  جهت فراهم‌سازی امکان تحلیل اطلاعات بازی‌ها

پوستر

فنی- هنر

تاثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای

پوستر

هنر

 






فایل‌های موردنیاز

پوستر همایش

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.0)