این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
  • سامانه داوران
  • ثبت نام در کنفرانس و ارسال مقاله
03 فروردين ماه 1402
English
پنجمين كنفرانس بين‌المللی بازی‌های رايانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities
  • صفحه اصلی
  • درباره کنفرانس
    • معرفی کنفرانس
    • اهداف کنفرانس
    • محورهای کنفرانس
    • ساختار سازمانی کنفرانس
    • کمیته علمی کنفرانس
    • تاریخ‌های مهم
  • ثبت‌نام و ارسال مقالات
    • راهنمای ثبت‌نام و ارسال مقاله
    • هزینه‌ها
    • ورود به سامانه‌ی کاربران
  • فهرست مجلات مرتبط
  • پيوندها
  • اطلاع‌رسانی
    • اخبار
    • فایل‌ها
    • پرسش‌های متداول
    • پوستر کنفرانس
  • شرکت در کنفرانس
    • برنامه نهایی کنفرانس
    • نتایج نهایی
    • ثبت نام در کارگاه‌ها
    • رزرو خوابگاه
    • نکات مهم ارائه‌ی مقالات
  • راه ارتباطی
    • تماس با ما
    • پیشنهادها
Bootstrap Touch Slider
› ‹



فایل‌های موردنیاز

قالب مقالات فارسی
   
قالب مقالات انگلیسی
پوستر کنفرانس در سایز اصلی
دفترچه‌ی راهنمای کنفرانس

پوستر همایش

اطلاعات بیشتر

اخبار

اطلاعات بیشتر
اعلام عناوین مقالات برتر پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

لیست مقالات برتر پنجمین کنفرانس بین المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» طبق نظر کمیته‌های ناظر نشست‌ها و کمیته‌ی علمی کنفرانس به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

1398/12/03
پنل مشترک تپسل، آواگیمز و کافه بازار (تبلیغات؛ خوب، بد، زشت! گذری بر نقش مخرب تبلیغات در سودآوری بازی)

این پنل از ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار فارابی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

1398/11/22
کارگاه درآمدزایی از تبلیغات در بازی های موبایلی

این کارگاه از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۴۵ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار فارابی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار می شود. ارئه کننده این کارگاه مهدی تاج الدینی استراتژیست تبلیغات دیجیتال تپسل است.

1398/11/22
کارگاه قدرت مغز و HCI

این کارگاه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار نواندیشان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه اصفهان (در حاشیه کنفرانس بازیهای رایانه ای) برگزار می شود.

1398/11/22
کارگاه بازی های شناختی و ردیابی چشمی

این کارگاه از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار نواندیشان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه اصفهان (در حاشیه کنفرانس بازیهای رایانه ای) توسط خانم دکتر آناهیتا خرمی بنارکی برگزار می شود.

1398/11/22
کارگاه کسب و کارهای مبتنی بر بازتوانی شناختی؛ گذری بر نوروماکتینگ و نورواکونومی

این کارگاه ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن در دانشکده‌ی روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان (مقابل ساختمان کتابخانه‌ی مرکزی) برگزار می‌گردد.

1398/11/22
نتایج نهایی بررسی مقالات پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» اعلام شد.

با استعانت از خداوند متعال و همیاری بیش از ۱۲۰ نفر از همکاران عزیز کمیته‌ی علمی که وقت باارزش خود را خالصانه و بی‌چشم‌داشت در اختیار ما گذاشتند، نتایج داوری مقالات پس از برگزاری جلسه‌ی کمیته‌ی علمی در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۸ مشخص شد که در ادامه اعلام می‌گردد.

1398/11/09
آغاز فرآیند داوری مقالات پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

فرآیند داوری مقالات پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» آغاز شد.

1398/10/17
عدم پرداخت هزینه‌ی شرکت در کنفرانس

اطلاعیه‌ی مهم!

1398/10/13
تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه‌ی کنفرانس برای آخرین بار

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه‌ی کنفرانس برای آخرین بار تمدید شد!

1398/10/05
همکاری آواگیمز با پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

آواگیمز، مرکز تخصصی سرمایه‌گذاری و نشر بازی‌های برتر ایرانی، یکی از حامیان پنجمین کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، در یکی از پنل‌های تخصصی کنفرانس حاضر خواهد بود.

1398/10/01
دکتر نیکولا لیبراتی سخنران کلیدی پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان شد.

دکتر Nicola Liberati فارغ‌التحصیل دانشگاه پیسا ایتالیا، پژوهشگر پسادکتری فلسفه در دانشگاه توئنته هلند و دانشیار دانشگاه شانگ‌های ژیائو تونگ چین میهمان پنجمین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود.

1398/09/23
دکتر Stefan Piasecki سخنران کلیدی پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان شد.

دکتر استفان پیازسکی روانشناس برجسته دانشگاه هایدلبرگ آلمان در پنجمین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان، نتایج آخرین تحقیقات خود در زمینه‌ی لایه‌های زیرین اخلاقی و فکری بازی‌های واقعیت مجازی را برای شرکت‌کنندگان ارائه خواهد داد.

1398/09/23
تمدید مهلت ارسال مقالات به پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» تا 6 دی ماه

مهلت ارسال مقالات به پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» تا 6 دی ماه تمدید شد

1398/09/10
آغاز به کار دبیرخانه‌ی پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

پنجمین دوره‌ی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

1398/06/02

معرفی کنفرانس

بازی‌های رایانه‌ای دانش‌ها و هنرهای گوناگون را به هم می‌آمیزد تا یک تجربه‌ی ناب برای مخاطبان فراهم آورد و از محمل آن سرگرمی، تولید ثروت، تأثیر بر ذهن و روح مخاطب و جامعه، فرهنگ‌سازی، تبلیغ، درمان، آموزش و ... را فراهم کند. دانشگاه اصفهان به‌عنوان یک دانشگاه جامع و پیشرو در این حوزه‌ی نوین و میان‌رشته‌ای با راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی، آزمایشگاه بازی‌های جدی و دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تلاش دارد تا با هدایت پژوهش‌های مرتبط با این صنعت نوپا و ثروت‌آفرین و استراتژیک، رسالت خود در توسعه‌ی زیرساخت‌های آموزش، پژوهش و کارآفرینی در این هنر-صنعت-رسانه را ایفا نماید.
در تداوم این سیاست‌ها، دانشگاه اصفهان میزبان معتبرترین رویداد پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است. پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد، محلی برای ارائه‌ی پژوهش‌های جدید در شاخه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای از جمله روانشناسی، جامعه‌شناسی، فناوری اطلاعات، هنر، پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر علوم وابسته است تا محملی برای تحلیل و تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر  باشد. 
 
کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»
•  از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
•  امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور) را فراهم می‌آورد.
•  مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های داخل (سیویلیکا و ISC) و خارج کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
•  با مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور در ارتباط است و برای چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس با آنان رایزنی مؤثر انجام می‌دهد.
•  به لحاظ سابقه‌ی برگزاری، اصالت، ماهیت علمی برگزارکنندگان و رعایت اصول علمی در داوری و پذیرش مقالات، اعتبار پژوهشی مقالات پذیرفته شده در آن تضمین شده است.
•  امکان ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان با شاخص‌ترین پژوهشگران داخل و خارج کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای که امسال مهمان کنفرانس هستند را فراهم می‌کند.
•  با دعوت از مهمانانی از دانشگاه‌های فعال جهان در حوزه‌ی بازی‌سازی، فرصتی ناب برای رایزنی با آنان جهت ادامه تحصیل در این رشته را فراهم می‌کند.
•  میزبان شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی‌های نوین بازی‌سازی است تا در کنار پژوهش‌های علمی، شرکت‌کنندگان را با آخرین دستاوردهای فنی نیز آشنا کند.
نگاه ویژه‌ی این دوره به بازی‌های درمانی اختصاص دارد و پژوهش‌های مرتبط با این محورها جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. مانند ادوار قبل، ماراتون بازی‌سازی نیز همزمان با کنفرانس برگزار می‌شود تا بازی‌سازان نیز در این رویداد سهم ویژه‌ی خود را داشته باشند.
 
کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، بازی‌سازان، صاحبان دانش و فن، مدیران اجتماعی و فرهنگی و کلیه‌ی علاقمندان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند با حضور خود در این رویداد پژوهشی و ارائه‌ی مقالات و محصولات ناب خود، به رونق این کنفرانس که متعلق به تک‌تک آنهاست، کمک کنند.
 

محورهای کنفرانس

تحليل‌های روانشناختی

درمان و ارتقاء سلامت روانی

سواد رسانه‌ای

مدل‌سازی احساس و هيجان

پدافند غيرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم

ملاحظات حقوقی

مالکیت فکری و کپی‌رایت

رویکرد فلسفی بازی‌های رايانه‌ای

 

شیوه‌های جذب مخاطب، بازاريابی و تبلیغات

نقش صنعت بازی‌های رايانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی

مدل‌سازی فرایند توسعه‌

مدل کسب و کار و درآمدزایی

مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

 

فناوری‌های مطرح در توليد و توسعه‌ بازی‌های آنلاین

رویکردهای هوش محاسباتی

نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر

تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا

بازي‌های رايانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی

واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

 

تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری

اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی

بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک

روایت و بازی‌نامه‌نویسی

 
بازی‌های جدّی  (Serious Games)

بازی‌نمایی  (Gamification)

بررسی نقش بازی‌های رايانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:

        خانواده

        درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی

        فرهنگ، تاريخ و ادبیات

        آموزش و یادگیری

        تبلیغات

        هويت‌يابی و فرهنگ‌سازی

        فقه و اخلاق

        توسعه‌ی صنعت گردشگری

        درمان اختلالات جسمی

        توانبخشی شناختی

        ترويج ارزش‌های دفاع مقدس

        ترويج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

و کليه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و هنری و اجتماعی بازی‌های رايانه‌ای

دبیرخانه کنفرانس

آدرس: اصفهان- خیابان هزارجریب- دانشگاه اصفهان- دانشکده‌ی علوم تربیتی قدیم - مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان

تلفاکس: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱

دسترسی سریع: ۰۹۱۳۷۵۰۰۴۰۷

پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۳

ایمیل: cgco2020@gmail.com
کانال تلگرام: 

محل برگزاری کنفرانس

تالار فارابی دانشگاه اصفهان (دانشکده‌ی قدیم علوم تربیتی و روانشناسی واقع در ضلع شمالی رستوران یاس ۱ و مصلای الغدیر)

 

تا همایش ...

-1 روز

تاریخ های مهم

 مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۳۹۸/۹/۲۵

اعلام نتایج داوری: ۱۳۹۸/۱۱/۱۰

مهلت ثبت‌نام در کنفرانس: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

تاریخ کنفرانس : ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

پیوندها

  • مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
  • اولین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ۱۳۹۴– دانشگاه اصفهان
  • دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ۱۳۹۵ – دانشگاه اصفهان
  • سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - بهمن ۱۳۹۶ – دانشگاه اصفهان
  • چهارمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - اسفند ۱۳۹۷ – دانشگاه کاشان

برگزار کنندگان

حامیان

خبر تصویری

1
2
3
4
5
6
7
8
9
monajemi
10
11
12
13
abedi
14
15
aghababaei
16
ahmadi
17
ebrahimi
18
19
esfijani
20
khalil
21
22
negin
23
basiri
24
25
26
tavakoli
27
jalali
28
chalabianloo
29
hesami
30
daliri
31
roodaki
32
roohi
33
zafarian
34
shakeri
35
36
sadeghi
37
sahraei
38
safari
39
solati
40
asgari
41
kasemifar
42
kazemifar
43
golpayegani
44
latifi
45
moradi
46
mansahaei
47
mahyar
48
moosavi
49
naderi
50
vahidi
51
sadeghain
52
yoonesi
53
naseri
54
MINAEE
55
mazaheri
56
mohamadzade
57
kosari
58
ghasem
59
safoora
60
safari
61
shervin
62
shekhavat
63
darooei
64
jamzad
65
oorroostaei
66
bastandar
67
rasti

آمار بازدید

23 بازدید امروز 3019 بازدید کل 1 کاربران آنلاین 201 بازدید این صفحه

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.0)